Udgivet: 8. maj 2024 kl. 09.58
Tilføj en FAQ modal i checkouten
Temaspecifik indstilling
En temaspecifik indstilling betyder, at indholdet i denne guide typisk kun kan anvendes sammen med GelindeFast temaet.
Svar på ofte stillede spørgsmål i din checkout, så kunderne nemt kan finde den information de har brug for, for at gennemføre købet
QUICK GUIDE
Gå ind i Design -> Opret ny opsætning -> Vælg så fx "Kurven" eller "Adressesiden" for at opsætte en FAQ på den specifikke side. Du kan give en din FAQ en overskrift, og herefter kan du tilføje alle de spørgsmål du vil. Hvert spørgsmål åbnes i en modal hvor den besøgende kan finde svaret.
2
Klik på "Design" i hovedmenuen
3
Klik på "Opret ny opsætning"
4
I dropdownen kan du vælge den side, du vil oprette FAQ'en på.
5
FAQ'en kan som standard kun opsættes på kurven, adressesiden, fragtsiden og godkendelsessiden.
6
Når du har valgt en side i dropdownen, kan du klikke på "Komponenter" i undermenuen
7
Her kan du give din FAQ en titel og så tilføje svar/spørgsmål
8
Du kan tilføje specifikke FAQ'er for hver side i checkouten.
9
På den måde kan du besvare almindelige spørgsmål i kurven, og specifikke fragtspørgsmål på fragtsiden.
Brug FAQ modalen til at øge konverteringsraten i din checkout, ved at besvare alle de spørgsmål den besøgende kunne side med, inden de gennemfører betaling. Fx hvornår deres ordre kommer, om man kan få gratis levering, om rabatkoder og meget mere.